איך למצוא קבוצות טלגרם: המדריך המלא

כיוונים

אם גם אתם לא הצלחתם להבין איך למצוא קבוצות טלגרם הגעתם למקום נכון. דבר ראשון תצטרכו לבדוק שאפליקציית טלגרם מותקנת על המכשיר הנייד שלכם או שהינכם נכנסים באמצעות טלגרם WEB (דרך המחשב). אם נכנסתם דרך המחשב תגיעו למסך הבא:

איך למצוא קבוצות טלגרם

כל שתצטרכו לעשות הוא לגשת למכשיר הנייד שלכם => להיכנס לאפליקציית טלגרם => הגדרות => מכשירים => קישור מכשיר שולחני => שלב אחרון, כוונו את מצלמת הפלאפון לעבר קוד ה – QR שמוצג לפניכם במסך.

איך למצוא קבוצות טלגרם

לאחר שהתחברתם לחשבון שלכם בטלגרם תראו בעמוד של הצ'אטים למעלה שורת חיפוש שם תוכלו לחפש מילות מפתח של הנושא של הקבוצה אותה תרצו לחפש. לדוגמה אם אתם מחפשים קבוצת אוהבי סוסים, תצטרכו לרשום בשורת החיפוש: סוסים, ולתת לטלגרם להראות לכם הצעות לכל הקבוצות הקיימות בנושא.

הדרך השנייה למצוא קבוצות טלגרם היא באמצעות לינק ייחודי שיש לכל קבוצה/ערוץ בטלגרם. אם נניח צפיתם בסירטון בנושא שאהבתם יכול יוצר הסירטון להשאיר לינק לקבוצת/ ערוץ הטלגרם שלו בתיאור הסירטון ובאמצעות הלינק הזה תוכלו לגשת לקבוצת הטלגרם שלו או לערוץ שלו.

אם הינכם מחפשים קבוצה ספציפית ולא מוצאים תוכלו למצוא אותה ע"י חיפוש מהיר גוגל בכדי למצוא קישור ישיר לקבוצה דרך תוצאות מהרשתות החברתיות, סירטונים ביוטיוב וכדומה.

מה ההבדל בין קבוצה בטלגרם לערוץ בטלגרם?

קבוצות בטלגרם:

הקבוצות נוצרו כדי לקדם דיונים אינטראקטיביים והתעסקות בין חברים בתחומי עניין דומים. חברי הקבוצה יכולים לשלוח הודעות, לשתף קבצי מדיה, ולהשתתף בשיחות. הקבוצות יכולות להיות ציבוריות בכך שהן מאפשרות לכל אחד להצטרף עם קישור פשוט לקבוצה או קבוצות פרטיות הדורשות אישור או הזמנה ממנהל הקבוצה בדומה לפייסבוק. למנהלי הקבוצה יש הרשאה לנהל את הקבוצה, לנהל בקשות הצטרפות, לאכוף כללים כמו שמירה על שפה נקייה ואי שליחת לינקים חשודים ובעיקר לוודא שיש סביבה חיובית ושיח מעניין.

ערוצים בטלגרם:

ערוצים יותר מתמקדים בהפצת מידע ועדכונים במקום בקידום של דיונים אקטיביים. מנהלי הערוץ יכולים לשלוח הודעות למנויים, להעלות מבצעים ולשתף קבצי מדיה. ערוץ טלגרם היא אחלה שיטה לקידום העסק בשנת 2024. ערוצים יכולים להכיל מספר גדול של מנויים והודעות מופיעות ישירות ברשימת הצ'אט של המנויים. ערוצים יכולים גם הם להיות ציבוריים המאפשרים לכל אחד להצטרף ישירות או פרטיים שדורשים הזמנה או אישור להצטרף. בניגוד לקבוצות, ערוצים אינם תומכים בדיונים אינטראקטיביים או בשיחות בזמן אמת.יתרונות בשימוש בערוצים בטלגרם לעסקים כוללים הפצת מידע ביעילות למספר גדול של מנויים, נראות גבוהה בשל מסירת הודעות ישירות.

  • בנוסף לאיך מוצאים קבוצות בטלגרם אנשים שאלו:

שאלה: האם ערוצים בטלגרם מחפשים באותה הצורה שמחפשים קבוצה

תשובה: כן, ערוצים בטלגרם מוצאים ע"י חיפוש מהיר בשורת החיפוש בחלק העליון של המסך שם תצטרכו לרשום או את שם הערוץ במדוייק או את הנושא והתחום של הערוץ בכדי לקבל המלצות מטלגרם לערוצים קיימים.

Scroll to Top
דילוג לתוכן